У межах Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом у нашому ліцеї для учнів 9 та 10 класу соціальним педагогом Майданською Надією Іллівною було проведено пізнавальний та профілактичний захід, спрямований на підвищення обізнаності учнів щодо проблеми ВІЛ/СНІДу та формування відповідального ставлення до власного здоров’я. Метою зустрічі стало підвищення рівня обізнаності підлітків, формування відповідального ставлення до власного здоров’я та розвиток уміння критично оцінювати інформацію. Під час заходу учні взяли участь у змістовній вікторині «Чи все ми знаємо про СНІД?», у ході якої активно відповідали на запитання, розвінчували популярні міфи та дізнавалися нові наукові факти про шляхи передачі та профілактику ВІЛ. Наступним етапом стала інтерактивна вправа «Домінушка: молодь проти СНІДу». Працюючи в групах, школярі складали логічні ланцюжки тверджень, розмежовували факти та помилкові уявлення, обговорювали важливість толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ. Завершила захід динамічна гра «Правда чи фейк», яка допомогла учням навчитися критично сприймати інформацію, визначати фейкові твердження та робити обґрунтовані висновки. Проведений захід сприяв підвищенню рівня поінформованості старшокласників, розширенню їхніх знань та формуванню свідомої позиції щодо збереження власного здоров’я.
З 13 по 24 жовтня 2025 року наш ліцей жив активними та корисними подіями! 💡
Класні керівники, соціальний педагог, практичний психолог та педагог-організатор провели цікаві тренінги, інтерактивні заняття та бесіди про те, як убезпечити себе та допомогти іншим.
Учні дізналися:
✅ Як розпізнати небезпечні ситуації
✅ Як захистити себе та близьких
✅ Де шукати допомогу у разі потреби
Мета – не лише знати, а й діяти свідомо та безпечно. 💪
Разом ми створюємо безпечний та обізнаний простір для кожного учня! 🌈
#КрасненськийЛіцей #Безпека #ПротидіяТоргівліЛюдьми #ОбізнаніТаСильн
23 жовтня учні Красненського ліцею, спільно з класними керівниками, соціальним педагогом та вчителями, долучилися до онлайн‑сесії з кібербезпеки від KPMG Ukraine у межах міжнародної ініціативи Global Cyber Day.
Під час навчальної зустрічі учні прослухали корисну та сучасну інформацію про:
безпечне зберігання й захист особистих даних;
правила створення надійних паролів;
способи розпізнавання онлайн‑шахрайства;
безпеку під час геймінгу та користування соцмережами;
ризики штучного інтелекту у цифровому середовищі;
загрози вербування дітей до протиправних дій в інтернеті;
збереження цифрового добробуту та баланс онлайн/офлайн.
Завдяки таким заходам наші учні здобувають важливі компетентності, що допомагають безпечно орієнтуватися у сучасному цифровому просторі.
🫶 Разом формуємо безпечний цифровий світ для наших дітей!
#GlobalCyberDay #GlobalCyberDay2025 #UAразом
У нашому ліцеї соціальним педагогом було проведено інтерактивну гру-квест «Кібербулінг — реальна проблема сьогодення» для учнів 5 класу.
Метою заходу було ознайомити дітей із поняттям кібербулінгу, навчити розпізнавати небезпечні ситуації в інтернеті та правильно реагувати на прояви агресії в мережі.
Під час квесту учні працювали в командах, виконували цікаві завдання, розгадували ребуси, відповідали на запитання вікторини, переглядали навчальні відео та створювали власні правила безпечного користування інтернетом.
Діти активно брали участь у грі, проявляли спостережливість, кмітливість і командний дух.
У ході заходу вони дізналися:
-
що таке кібербулінг і чим він небезпечний;
-
як захистити себе від образ і принижень в онлайні;
-
до кого можна звернутися по допомогу у разі кіберцькування.
Наприкінці квесту учасники зробили спільний висновок:
💬 «Інтернет має бути територією доброти, поваги та безпеки!»
Захід сприяв формуванню в учнів цифрової грамотності, позитивної поведінки в мережі та взаємоповаги один до одного.



Практичний психолог Вакур О.В. провела з здобувачами освіти 8 класу заняття "Толерантність врятує світ", під час якого учасники обговорювали значення толерантності, виконували вправи на розвиток емпатії та взаєморозуміння, а також вчилися цінувати різноманітність і поважати думку інших.
У межах Національного тижня безбар’єрності практичний психолог Вакур О.В. провела анкетування "Чи проявляєш ти толерантність?" з ліцеїстами 8–11 класів, метою якого було виявлення рівня сформованості толерантного ставлення до інших, усвідомлення власної поведінки та сприяння розвитку поваги, емпатії й взаєморозуміння серед учнівської молоді.
Практичний психолог Вакур О.В. провела з ліцеїстами 7-8 класів заняття на тему "Безпека в інтернеті", метою якого було ознайомлення з основними правилами безпечного користування мережею, формування відповідальної поведінки онлайн та запобігання ризикам в інтернет-середовищі.
Практичний психолог Вакур О.В. провела з дітьми 2 класу заняття на тему "Безпека в інтернеті", метою якого було ознайомлення дітей з основними правилами безпечного користування інтернетом та формування базових навичок захисту особистих даних онлайн.
Практичний психолог Вакур О.В. провела з ліцеїстами 1-4 класів майстер-клас "Моя щаслива планета", метою якого було формування позитивного ставлення до себе, розвитку емпатії та навичок дружнього спілкування серед молодших ліцеїстів.
Практичний психолог Вакур О.В. провела з ліцеїстами 9 класу заняття "Стоп! Торгівля людьми", метою якого було підвищення обізнаності про небезпеку торгівлі людьми, формування навичок безпечної поведінки та умінь запобігати ризиковим ситуаціям.
Практичний психолог Вакур О.В. провела з ліцеїстами 2 класу заняття "Чарівна сила доброти", метою якого було формування доброзичливого ставлення до оточуючих, розвиток емпатії та навичок дружнього спілкування серед молодших ліцеїстів.
Практичний психолог Вакур О.В. провела з ліцеїстами 9 класу бесіду "Академічна доброчесність", метою якої було формування розуміння принципів чесності в навчанні та виховання відповідального ставлення до власної освітньої діяльності.
Практичний психолог Вакур О.В. провела заняття для здобувачів освіти 1 класу, під час якого малюки знайомилися з основами безпечної поведінки в інтернеті.
Мета заняття – сформувати у дітей перші уявлення про правила безпечного користування мережею, навчити їх розпізнавати потенційні загрози та звертатися за допомогою до дорослих у разі небезпеки.
Діти у доступній формі дізналися, як правильно поводитися в інтернеті, кого можна називати справжнім другом у віртуальному просторі та чому важливо не розголошувати особисту інформацію.
Захист дітей в цифровому світі – це наша спільна відповідальність!
Практичний психолог Вакур О.В. провела з дітьми 4 класу заняття "Корисні та шкідливі звички", метою якого було ознайомлення дітей з поняттям звичок, розвиток уміння розрізняти корисні та шкідливі звички та формування мотивації до здорового способу життя.
Практичний психолог Вакур О.В. провела з ліцеїстами 6 класу квест-гру "Здоровий спосіб життя, або протидія шкідливим звичкам", метою якої було формування в здобувачів освіти уявлення про здоровий спосіб життя, розвиток відповідального ставлення до свого здоров’я та профілактика шкідливих звичок.
Арт-терапія — мова, якою говорить душа дитини.
Через творчість малюк вчиться розуміти свої емоції, справлятися з хвилюваннями, відкривати себе та світ. Арт-терапія не лише розвиває уяву, а й дарує дитині простір для спокою, безпеки та внутрішньої гармонії.
Практичний психолог Вакур О.В. провела для здобувачів освіти 3 класу арт-заняття "Стежинка мого спокою" — чарівну подорож у світ фантазії, де кожен зміг створити своє особливе місце сили.
Мета заняття: зниження тривожності, емоційне розвантаження та підтримка психоемоційного стану дітей, а також розвиток стресостійкості як важливої складової психологічного благополуччя та профілактики ризикованої поведінки, зокрема суїцидальної.
Соціальний педагог Майданська Надія Іллівна провела цікаву виховну годину-подорож «Сонце всім однаково сяє» з учнями 5 класу.
Разом із учнями говорили про доброту, повагу, дружбу та прийняття одне одного. Через тематичні вправи, ігри та життєві приклади діти дізналися, що толерантність — це не просто слово, а важлива риса сучасної людини.
У кінці заходу кожен учасник зробив для себе маленький висновок: потрібно цінувати різноманіття і пам’ятати, що сонце світить для всіх однаково.
Дякуємо за активність і щирі емоції!
#КрасненськийЛіцей #Толерантність2025 #СонцеДляВсіх #РазомДоДоброти
У Красненському ліцеї відбулася виховна година, присвячена Всесвітньому дню боротьби з торгівлею людьми. Ця тема надзвичайно актуальна в сучасному світі, адже проблема торгівлі людьми залишається серйозним викликом для суспільства.
Під час заходу учні дізналися про різновиди цього злочину, причини, які призводять до потрапляння людей у небезпеку, та основні правила безпеки, що допомагають уникнути подібних ситуацій. Особливу увагу приділили правам людини та важливості обачності при прийнятті рішень, що стосуються роботи чи навчання за кордоном.
Дякуємо класним керівникам за змістовне проведення виховної години, а учням — за активну участь у обговоренні!
#КрасненськийЛіцей #СтопТоргівляЛюдьми #БезпекаУчнів #ВиховнаГодина
В Красненському ліцеї з 25 листопада до 10 грудня проходила Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім'ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.
Торгівля людьми – це форма сучасного рабства та порушення прав людини, від якої страждають чоловіки, жінки та діти, та яка не втрачає актуальності у ХХІ ст. для жодної країни світу, включаючи Україну. 18 жовтня 2007 року Європейським Парламентом був започаткований Європейський день боротьби з торгівлею людьми як день консолідації діяльності з підвищення рівня обізнаності щодо феномену торгівлі людьми, небайдужості громадськості до цього явища та візуалізації проблеми на глобальному рівні. У рамках відзначення Європейського дня боротьби з торгівлею людьми у Красненському ліцеї соціальним педагогом Майданською Надією Іллівною та класними керівниками Петровською Вікторією Дмитрівною та Ілиняк Ольгою Сидорівною у 9-11 класах були проведені такі заходи: Інформаційна хвилинка до дня боротьби торгівлею людьми «Поради «Як не стати жертвою торгівців людьми», диспут «Чи існує в сучасному світі торгівля людьми», відео-лекторій «Запобігання торгівлі людьми та експлуатація дітей».
Практичним психологом Вакур О.В. було проведено заняття: "Практичні поради для підтримки здорового способу життя та психічного здоров'я" для здобувачів освіти 7-9 класу. Основною метою було надати учасникам ефективні стратегії та рекомендації для покращення їхнього фізичного і психічного благополуччя. Психолог розкриє основні аспекти здорового харчування, фізичної активності, управління стресом, розвитку позитивного мислення та емоційної стабільності. Учасники дізнаються про техніки самоконтролю, мотивації та впровадження корисних звичок у повсякденне життя, що сприятиме зміцненню їхнього загального здоров'я та гармонії.
У Красненському ліцеї із здобувачами освіти 11 класу проведено бесіда "Важливість психічного здоров'я для загального благополуччя" Мета : підвищити обізнаність про значення психічного здоров'я, навчити ефективним методам підтримки психоемоційного стану та створити підтримуюче середовище для обговорення важливих питань, пов'язаних з ментальним благополуччям.
Практичним психологом Вакур О.В. було проведено багато занять на тему: "Важливість соціальних зв'язків для психічного здоров'я" для здобувачів освіти 1-4 класів.
Мета занять полягає у тому, щоб підкреслити значення міцних міжособистісних стосунків для підтримки та покращення психічного здоров'я. Психолог розкрив, як соціальні зв'язки впливають на емоційне благополуччя, допомагають справлятися зі стресом та покращують загальну якість життя. Здобувачі освіти дізналися про способи налагодження та зміцнення соціальних контактів, а також про важливість підтримки та взаємодопомоги в соціальному середовищі.
Всесвітній День здоров'я
"7 квітня - це не лише дата у календарі, це день, присвячений нашому найціннішому скарбу - психічному здоров'ю. День, який нагадує нам про важливість берегти своє здоров'я та робити все можливе для підтримання його належного рівня."
Практичним психологом Вакур О.В. було проведено заняття "Твоє життя- твоє майбутнє" для здобувачів освіти 6 класу.
Основною метою заняття було надати здобувачам освіти інформацію про психічне здоров'я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на здоров'я; акцентувати увагу на корисних звичках. Дати уявлення про наркотичні й токсичні речовини; довести згубний вплив на здоров'я нікотину, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
Щорічно в Україні з 25 листопада по 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція “16 днів проти
насильства”», до якої ми долучаємося . Дана акція стартувала 25
листопада в Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок. Актуальність
проблеми полягає у тому, що одним із показників духовного розвитку та
соціальної зрілості суспільства є ставлення до дітей. Ця акція підтримується
міжнародною спільнотою з 1991 року. Вона охоплює наступні важливі дати: 25
листопада ‒ Міжнародний день боротьби із насильством щодо жінок, 1 грудня ‒
Всесвітній день боротьби зі СНІДом, 2 грудня ‒ Міжнародний день боротьби з
рабством, 3 грудня ‒ Міжнародний день людей з обмеженими можливостями, 5 грудня
‒ Міжнародний день волонтера, 6 грудня ‒ вшанування пам’яті студенток,
розстріляних у Монреалі, 9 грудня ‒ Міжнародний день боротьби з корупцією, 10
грудня ‒ Міжнародний день прав людини.
Упродовж
усього періоду Акції в Красненському ліцеї відбулося чимало заходів,
спрямованих на запобігання та протидію насильству. Зважаючи на вікові
особливості, заходи були поділені на вікові категорії.
Відео-звіт
План заходів
проведення Всеукраїнської акції
"16 днів проти насильства"
План заходів
проведення Тижня академічної доброчесності
Згідно річного плану роботи соціального педагога у 2 класі соціальним педагогом Майданською Надією Іллівною було проведено годину спілкування "Обираємо здоровий спосіб життя".
Метою даного заходу було виховувати ціннісне ставлення до власного здоров'я, усвідомлення ведення здорового способу життя, проявляти інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
Під час проведення години спілкування учні виконували ряд завдань: складали із літер слово здоров'я, декламували вірші, по черзі записували слова, що стосується здоров'я, розшифровували запис, прочитавши слова задом на перед, переглянули презентацію здоровий спосіб життя, виконали вправи "Комахи", "Рима". В кінці заняття кожний учень на повітряній кульці написав слова, які асоціюються зі здоров'ям, потім всі кульки з'єднали і вони стали однією великою кулею - символом здоров'я.
Річний план роботи соціального педагога на 2023/2024 н.р.
Річний план соціального педагога
Робота практичного психолога про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні під час війни:
Звіт про проведення Всеукраїнської акції "16 днів проти насилля"
Річний план роботи соціального педагога
Інформація про центри соціальних служб Івано-Франківської області
Диспут: «Здоровий спосіб життя» 6 клас
Немає коментарів:
Дописати коментар